onsdag 28. november 2012

Et nytt barnebarn er kommet :)

I dag er vi blitt beriket med et barnebarn til, ei stor flott jente til:))

Velkommen til oss Ingrid Marie!!





Jeg tippet veldig tidlig at det ble ei jente men har ikke fått noe bekreftet, dristet meg med en litt "jentete" dress, brukte lilla og grønt, kan jo passe til gutt også ;-)) Rosene ble påsydd etter bekreftelsen kom idag:)


Mønster på strikkedress er Dale


I tillegg har jeg også heklet teppe med tanken om at jeg kanskje måtte lage et nytt, men magefølelsen til mor har stemt.

Mønster har jeg funnet på http://strikkeprinsessa.wordpress.com/



Gleder oss til å besøke de i morgen:)))


7 kommentarer:

  1. Woow! Så mye nydelig du har laget... Falt pladask for hekleteppet, finnes det oppskrift på dette?

    Margrete

    SvarSlett
  2. Ja, søk opp strikkeprinsessas hjertebarn:)

    Takk for hilsen:))

    SvarSlett
  3. Gratulerer med jenta,Berit.Du får hilse besten. Solveig

    SvarSlett
  4. Gratulerer med lille tulla.. :) Så koselig da.. Kjempenusselig sett du har strikket, og teppet er jo bare lekkert.. :) Kos deg masse!!
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med barnebarnet! Flott dress du har strikket til henne, jeg har strikket kjole i samme mønster til vår snuppe.
    Ellers masse flott i bloggen din! Jeg kommer innom senere en dag også :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger:)))

      Slett
  6. Så nydelig både settet og teppet! Æ e akkurat ferdig med sokka og buksa i samme sett, men Klara e allerede for stor til den enda æ strikka den i str 3-6 mnd og forlenga den i tillegg... :-/ Jaja, får spare den til neste, da har æ jo 3-4 år på mæ til å få ferdig jakka og lua. ;-)

    SvarSlett