tirsdag 9. juli 2013

Dalekjolen til jentene

Sommerens hit på diverse fora og jeg har latt meg omsider rive med.

Baugen min var syingen da jeg ikke er så veldig god venn med symaskinen, men fikk utrolig hjelp og veiledning hos Karin Johansen, tusen hjertelig takk til deg!!!!

I tillegg til kjolene laget jeg pannebånd med heklet rose på samt at jeg komponerte sammen ei veske til den største. Fikk også muligheten på søndag og prøve de på begge jentene mens foreldrene var på fotballkamp.

Fine ble de :)))

Heklet i Vipe fra Dale og stoff er Tilda fra Panduro. Garn og knapper er kjøpt på Bundingen.


3 kommentarer:

  1. Knallfine sett! Selv om jeg har sett veldig mange bilder av disse kjolene er jeg fortsatt like forelsket i dem. Bra du fikk hjelp med syingen slik at de ble ferdige :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Hildegunn for hyggelig kommentar :)

    SvarSlett
  3. Nydelig !! Vi e så heldig <3

    SvarSlett